Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella TradeDoubler-tråden (Tråd 2)

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-01-14, 14:17 #91
elofssons avatar
elofsson elofsson är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 881
elofsson elofsson är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
elofssons avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 881
Citat:
Originally posted by Daniel29@Jan 14 2007, 13:36
Nya svenska program
Henrik Test

ser seriöst ut
Hehe! Tester i den skarpa miljön. Ja det är verkligen seriöst...
elofsson är inte uppkopplad  
Oläst 2007-01-15, 07:23 #92
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
Jaha... återigen massa annonsörer som har slut på pengar = ingen statistik

Travellink - FORTFARANDE, pengar slut i över 2 veckor nu = ingen statistik i över 2 veckor.
SuperSaver - IGEN, pengar slut för tredje gången på 2 månader.
Ving - IGEN, det fanns pengar i 12 timmar och nu är dom slut igen.
robertsson är inte uppkopplad  
Oläst 2007-01-15, 10:52 #93
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
Citat:
Originally posted by MrWize@Jan 13 2007, 13:58
Hur är det med Premium Account? Är det något man måste söka till själv, eller blir man det per automagi? Förutsättningarna finns, dvs 1 milj imps.
Vi har ingen magi som sköter detta, men eftersom vi regelbundet kontrollerar den totala statistiken så ser om det är någon som ger väldigt många annonsvisningar.

Om vi anser att ett fördjupat samarbete är intressant kommer vi kontakta er, om NI anser att ett fördjupat samarbete är intressant - är ni välkomna att kontakta oss med mer underlag. I regel krävs dock över 1 miljoner imps för att detta ska vara intressant.
TradeDoubler är inte uppkopplad  
Oläst 2007-01-15, 13:55 #94
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
Många av våra kunder har valt att betala i förväg, sk prepayment, detta för att affiliates aldrig ska bli lidande av långa fakturarutiner. Ibland tar dock prepaymentfakturans belopp slut (ersättningarna bokas av mot den) tidigare än den nya fakturan hinner betalas. Detta är beklagligt och när vi märker att det sker försöker vi få kunden att höja beloppet på prepaymentfakturan.

Status per program:

Travellink – Prepaymentfakturan som ersättningarna bokas av mot tog slut tidigare än den brukar och förfallo på nästa faktura är inte förräns denna vecka. För att se till att detta inte händer igen har Travellink höjt summan på prepaymentfakturan ordentligt. /Lisa

Supersaver - Just nu ser vi ökat tryck på grund av ökade ersättningar. Därför har det gått lite snabbare en väntat nu de senaste veckorna och vi har därför inte hunnit få in mer CASH. Det är på g nu och jag hoppas att det är uppe och rullar snarast. Jag kommer att ligga på stenhårt i framtiden och vi kommer att höja beloppet på fakturan. /Johan

Ving – Förra veckan gick Ving med på att höja prepaymentfakturans summa till det dubbla. En ny faktura kommer att genereras när beloppet ligger på 50% av fakturabeloppet vilket kommer att ge en stor organisation som Ving tillräckligt med tid att betala fakturan. /Linda
TradeDoubler är inte uppkopplad  
Oläst 2007-01-16, 18:49 #95
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
Citat:
Originally posted by TradeDoubler@Jan 15 2007, 13:55
Travellink – Prepaymentfakturan som ersättningarna bokas av mot tog slut tidigare än den brukar och förfallo på nästa faktura är inte förräns denna vecka. För att se till att detta inte händer igen har Travellink höjt summan på prepaymentfakturan ordentligt. /Lisa
Hoppas att NÄSTA prepayment faktura till Travellink redan har skickats för jag misstänker att deras pengar kommer ta slut nästan direkt när denna betalats.
robertsson är inte uppkopplad  
Oläst 2007-01-16, 19:25 #96
Eu65s avatar
Eu65 Eu65 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 83
Eu65 Eu65 är inte uppkopplad
Medlem
Eu65s avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 83
fattar inte? Är ju hur många som helst som har problem med TD?

Något måste ju göras åt detta TD, eller vad tycker ni? Trodde att jag va själv om att bli av med pengar som företag vägrat betala.. (över 4500 kr från FON). Men nu ser jag ju att det finns 10 tals andra som har samma problem..

Hur fungerar detta igentligen? Samspelar ni med företagen och tar er egen bonus när dom snor vår?

Tror nog att ni måste förbättra lite i era villkor med era bolag. För detta ä ju helt absurt..
Eu65 är inte uppkopplad  
Oläst 2007-01-16, 21:07 #97
BPLP BPLP är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 34
BPLP BPLP är inte uppkopplad
Read Only
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 34
Om TradeDoubler har problem med dem som inte vill betala så tycker jag att TradeDoubler ska stänga ned dem som inte betalar. När de har betalat så kommer de att kunna fortsätta och de olika affiliates kommer att få sina pengar. Eller så kan TradeDoubler begära att de betalar in i förskott. Därmed så slipper de som är affiliates åt TradeDoubler att förlora sina pengar.
BPLP är inte uppkopplad  
Oläst 2007-01-16, 23:28 #98
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
<_< :angry: Skärpning nu TradeDoubler!
Timofey är inte uppkopplad  
Oläst 2007-01-21, 10:01 #99
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Citat:
Ursprungligen postat av TradeDoubler
Travellink – Prepaymentfakturan som ersättningarna bokas av mot tog slut tidigare än den brukar och förfallo på nästa faktura är inte förräns denna vecka. För att se till att detta inte händer igen har Travellink höjt summan på prepaymentfakturan ordentligt. /Lisa
Hoppas att NÄSTA prepayment faktura till Travellink redan har skickats för jag misstänker att deras pengar kommer ta slut nästan direkt när denna betalats.
Precis som jag förutspådde tog pengarna slut inom 48h, innebär det nu att vi får vänta 30 dagar på nästa fakturas förfallodatum?
robertsson är inte uppkopplad  
Oläst 2007-01-23, 17:15 #100
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
Timofey Timofey är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 2 041
...
/Borttaget




Önskas:
Dagens inkomster bredvid / under "Min kontobalans"
Alla transaktioner som skett i en lista, där ursprunglig balans, inkomst, utbetalning, avskrivning o.s.v. finns.

Detta borde ni kunna fixa, tror att alla vill ha mer koll på pengar som ni eventuellt skriver av, på deras transaktioner till/från kontot o.s.v.
Timofey är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017