WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Var finns Crystones serverhall i Stockholm? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=24914)

Mats Simonsson 2007-11-09 08:39

[/QUOTE]
Jag mailade dig PERSONLIGEN för en timme sedan tillsammans med ärendenummer på mitt supportmail, du kanske kan svara på varför ni inte svarar på supportmail?
[/QUOTE]

Hej

Tyvär så kan mängden mail vara mycket hög på morgonen. Det stämmer att jag fått ditt mail, dock så hade jag inte hunnit läsa det. Detta ber jag om ursäkt för. Jag skall ta reda på varför du inte fått något svar från våran support. Jag återkommer till dig snarast.

mvh

Mats Simonsson
Crystone AB

Jonas 2007-11-09 11:39

Som alltid så händer det enbart saker när man postar det på WN.

robertsson 2007-11-09 13:15

För alla andra som har servrar hos Crystone kan jag tala om hur supportrutinerna ser ut eftersom supportpersonalen själva ej vet detta:

Från Mats@Crystone
Citat:

Det jag menade var att då man ringer in som serverkund till vår support så skall alltid dessa samtal kopplas vidare till vår Hostingavdelning. Om dessa inte är tillgängliga på telefon så skall information insamlas till så att vår Hostingpersonal snabbt kan återkomma. Detta är rutiner som jag infört och jag ser det som ett misslyckande att de inte efterlevs.

patrikweb 2007-11-09 13:26

Med deras priser dom tar som konsult så är det mycket dåligt att dom inte kan ha någon tillgänlig direkt.

För samma pris kan du anlita egen konsult med bättre support och snabbare än crystone egna.

Decibel 2007-11-09 14:00

Citat:

Originally posted by patrikweb@Nov 9 2007, 13:26
För samma pris kan du anlita egen konsult med bättre support och snabbare än crystone egna.
Och vem som helst som konsultar har access till deras antagligen rätt hårt bevakade serverhall och kan lämna ut robertssons maskin?

Förstår inte relevansen

patrikweb 2007-11-09 14:10

Citat:

Ursprungligen postat av Decibel
Citat:

Ursprungligen postat av patrikweb
För samma pris kan du anlita egen konsult med bättre support och snabbare än crystone egna.

Och vem som helst som konsultar har access till deras antagligen rätt hårt bevakade serverhall och kan lämna ut robertssons maskin?
Förstår inte relevansen

Det sa jag inte, men dom tar samma pris som andra konsulter som kan fixa saker direkt utan problem.

mister 2007-11-09 14:16

LÄNGE LEVE WN !! SOM LÖSER ALLA PROBLEM :D

robertsson 2007-11-09 15:15

Citat:

Originally posted by patrikweb@Nov 9 2007, 13:26
Med deras priser dom tar som konsult så är det mycket dåligt att dom inte kan ha någon tillgänlig direkt.
För samma pris kan du anlita egen konsult med bättre support och snabbare än crystone egna.

Crystone har 3 dubblat priserna (höjt 300%) under senaste året. Supporten har inte blivit ett dugg bättre, snarare sämre.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson