WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Råd till en vilsen Halv-Amerikan (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=26842)

WebboT 2008-02-03 05:56

Till att börja med vill jag poängtera att ingen av dessa domäner är till salu och således ingen självreklam. Domänerna är inte ens aktiva.

Det är så här att jag bara skulle vilja ha lite råd och input om vilken eller vilka av dessa domäner som eventuellt skulle kunna ha en potential i Sverige. Har riktigt dålig koll på sånt.

Syftet med den eller de domänerna som jag i slutänden ska göra nånting av, är mest att jag vill ha nåt litet Svenskt (icke kommersiellt till att börja med) sidoprojekt för att upprätthålla det Svenska språket (börjar bli lite halvknackigt :unsure: ) och ha lite mer kontakt med den Svenska lilla delen av webben.


AlltOmLyx. se
AlltOmSMS. se
AlltOmDubai. se
AlltOmMarketing. se

Blu-Rays. se
Blurays. se

EcoLyx. se
EkoLyx. se
SpaLyx. se

BioHotell. se
EkoHotell. se

LyxNyheterna. se
LyxJakten. se
LyxMode. se

ModeNyheterna. se

LyxMäklare. se
LyxMaklare. se

RubrikAnnonser. se

TaxiNummer. se


Har många fler, men jag tyckte dessa var några av de bättre - inga premium domämer dock...

Det kanske va en korkad tråd att starta i ett forum med 6000 "rivaler", men, men jag har sett mycket värre...hoho.. ;)

mvh.
Tobbe - Chicago USA

tartareandesire 2008-02-03 10:31

Skulle nog rösta på ModeNyheterna.se även om den kräver lite jobb om den ska bli bra...

jonny 2008-02-03 10:45

AlltOmDubai låter ju rätt enkel och rätt statisk.
Taxinummer likaså.

KarlRoos 2008-02-03 11:27

Citat:

Originally posted by tartareandesire@Feb 3 2008, 11:31
Skulle nog rösta på ModeNyheterna.se även om den kräver lite jobb om den ska bli bra...

Jap.
Jag tror kanske att SpaLyx.se också går att dra igång något på.

DudeRille 2008-02-03 12:02

ModeNyheterna. se

Efter sätt alla mode bloggar, så tror jag på den.
Men du kanske inte gillar mode så mycket, det är väl mest tjej mode isf som skulle funka.
Annars håller jag med jonny..dem två skulle va mest intressanta att besöka

WebboT 2008-02-03 19:52

Kanon, då tänker vi ganska lika.

ModeNyheterna. se var den som jag också funderade mest på. Mode är ju alltid aktuellt och kommer så förbli för all framtid.
Lite längre fram när Dudai är klara med flera av sina gigantiska byggnadsprojekt så kör jag nog nåt på AlltOmDubai. se också

gsoc 2008-02-03 20:05

Taxinummer tyckte jag lät som ett rätt enkelt och trevligt projekt att dra igång...

WebboT 2008-02-03 20:19

Citat:

Originally posted by gsoc@Feb 3 2008, 14:05
Taxinummer tyckte jag lät som ett rätt enkelt och trevligt projekt att dra igång...
Det fanns en tanke bakom den också när jag reggade den. Man har för mycket ideer och för lite tid, det är det stora problemet.
Hade jag varit en programerare så hade jag nog gjort en mobilanpassad sajt för GPSmobiler av TaxiNummer. se
Gå in på sajten så poppar närmaste lokala taxibolag/nummer upp automatiskt med hjälp av telefonens inbyggda GPS......eller nåt sånt.....f*n va ideer man sitter inne med som det aldrig kan bli nåt av....haha...

qb1 2008-02-04 00:49

Nej inte Dubai! Jag vill inte ha konkurrens! Skämt åsido, det finns en uppsjö med material för dig om du går vidare med Dubai-temat. Skicka PM om du vill veta mer.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:32.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson