Visa ett inlägg
Oläst 2007-08-02, 18:31 #40
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 1 712
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 1 712
Citat:
Händer det ofta att ni får tillbaka -använda- produkter? Är inte det lite... mindre trevligt?
Du måste ha massa sådana historier på lager också, gissar jag?
Det händer som tur är inte speciellt ofta, merparten av returerna är i sin ordning, men det är lika vidrigt varje gång det händer och man får en använd intimprodukt i retur. Tur att jag även säljer desinficeringsmedel så man kan tvätta händerna ordentligt

Roliga historier finns det gott om kan jag lova, tänk alla dessa (ofta) äkta fruar som råkat se sina mäns porrfilmsbeställningar som ringer och säger att -Min man skulle aldrig beställa nåt sånt här... nä-nä

Citat:
Det värsta med hela storyn(mats) är väl att han fått lägga ner en massa tid och energi... Skulle själv bli galen om man var tvungen att överbevisa en idiot. Du borde lägga på en fet avgift för allt ditt arbete.
Lägger oftast inte sån här energi på idioter, men vissa uppenbara fall roar mig lite och hade jag inte lagt ner energin så hade ju inte mina vänner på WN haft nåt att skratta åt

Avgiften blir i form av en fraktfaktura till brodern när han kommer att kräva att jag skall skicka tillbaka den använda dockan.

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat