Visa ett inlägg
Oläst 2010-03-08, 23:05 #2
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Westmans avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
Att man inte får stjäla andras arbete har inget med "internetlagar" att göra, det är något man får lära sig som barn (inte ta andras saker). Visst, alla lever inte efter detta men att ha som argument att man inte visste om det är inget jag köper.

Ungdom är ingen ursäkt, som myndig har man ansvar och skyldigheter och startar man företag så får man ännu fler skyldigheter och större ansvar. Sen så när det gäller överseende så har jag det inte med någon som beter sig korkat och vägrar lyssna på andra. Överseende har jag med de som lyssnar på råd och inser sina misstag/fel. Jag kanske uttrycker mig lite brutalt förenklat många gånger men det finns inget dolt med detta, jag tycker helt enkelt inte att överseende ska ges gratis.

Jag har inte fått lära mig saker den hårda vägen menar du. Känner du mig? Nej, inte för fem öre.

Citat:
Sen verkar det som om något liknande har hänt er och ni nu riktar er ilska åt fel håll.
Antagligen så menar du mig och en del andra så jag svarar för min del; nej, jag hade/har inte råkat ut för något liknande och det är inte ilska jag gav uttryck för utan snarare irritation.
Westman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat