Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-16, 12:28 #39
theflowmachine theflowmachine är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 99
theflowmachine theflowmachine är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 99
Citat:
Originally posted by Osiris@Feb 16 2008, 12:54
Jag tycker att mitt meddelande om hur företagets representant uttryckte sig i tråden kanske bidrog till något.
Vill gärna veta på vilket sätt det var opassande och/eller bidrog till att pressa Proinet mer än de förtjänar?
Nu var kanske inlägget inte ett officiellt uttalande, men likadana formuleringar som i inlägget nedan har man läst på driftinfo.net tidigare:

http://www.webmasternetwork.se/index...0&#entry219026


I övrigt är jag riktigt förvånad över attityden här. En eloge för hackers som bevisade vad avsaknad av kompetens, planering och riskbedömning kan leda till för ett företag.

I stället får man läsa "stackars personal"... Är ni på riktiga? De får betalt för sin tid för fan, ingen jobbade gratis i där här landet sist när jag kollade. Så patetiskt att jag började undra om någon här kommer att starta någonslags insamling så att personalen får mat och varma kläder i kväll.

Vad har ni för verksamhet hos Proinet egentligen, personliga bloggar och tramsforum för tidsfördrift? De håller på med "snart händer nåt" dag efter dag, och det ger er "hopp"? Ah, vakna.
theflowmachine är inte uppkopplad