Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-18, 00:36 #204
mikaelkrantzokit mikaelkrantzokit är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 38
mikaelkrantzokit mikaelkrantzokit är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 38
Citat:
Originally posted by Jake.Nu@Feb 17 2008, 22:18
Och när hade ni tänkt att maila ut info till era kunder om vad som gäller och framförallt, att det har hänt något överhuvudtaget??

Varenda en läser knappast i detta forumet..

Nej.. Jag glömde visst, "det åligger alltid kunden att upptäcka att något är fel och felanmäla även om vi vet att det är fel"
Hur ska vi kunna maila våra kunder på Proinet miljöerna innan de kan läsa mail? Rätt värdelöst o maila ut ngt innan de bytt sina lösenord och vi öppnat imap/pop3 tjänsterna igen?

Men iaf efter torsdag kommer ett mail med redogörelse vad som skett och åtgärd.
mikaelkrantzokit är inte uppkopplad