Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-27, 16:31 #8
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
Sakfrågan är ju mer intressant än huruvida det råkade bli egenreklam eller inte...

Modernbill har alltså hamnat under Parallels, vilket är mycket skrämmande då det faktiskt inte finns mycket till sämre vad gäller support än just Parallels.

Jag har egen bitter erfarenhet av detta och det är föga glädjande att i veckor maila och telefonera utan att till synes bli hörd och sedan få ett svar i stilen "Ledsen, det var påskhelg." Måste varit världens längsta hittills.

Nå, Parallels har mycket kompetens, men lider, som jag tolkar det, av akut växtvärk efter en rad större förvärv. De drar snabbt fram som den marknadsledande leverantören av hostingrelaterade mjukvaror, men tyvärr hänger inte supporten med.

Ser man på Helm, som de förvärvade i december 2007, så verkar all utveckling avstannat och det är stört omöjligt att få tag på ansvariga för att få svar på frågor och sedan början av veckan är i princip hela det brittisk utvecklingsteamet och supportteamet ersatt med deras motsvarighet från Parallels i USA.

Det kanske bara är jag som är negativ till Parallels, men jag tror jag har rätt i mina iakttagelser... Andra här som använder deras produkter kanske kan belysa saken.
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen.
Xamda är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat