Visa ett inlägg
Oläst 2008-09-08, 16:15 #32
dunkens avatar
dunken dunken är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 301
dunken dunken är inte uppkopplad
Flitig postare
dunkens avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 301
Hej Jacob.

Vi har länge jobbat med er och era lösningar, jag tycker det har fungerat bra och kan säga att jag är mycket nöjd då det är en bra grej ni gör för att säkra betalningarna på nätet. Men jag har också märkt av en del som gjort mig lite besviken.

Först det där med borttagning av fakturor så tror jag inte problemet i sig är att man kan frysa fakturor utan att ni inte hade något bra system för att kunna se över sina frysta fakturor eftersom det inte är en enda ehandlare här som inte vill skicka iväg dom.

Ett enkelt sätt hade varit att skapa en sida där du kan ha översikt på dina egna frysta fakturor så att ehandlaren kan påminna kunden om det faller i glömska.

Sen den borttagningen ni gjorde på detta gav oss en fruktansvärd kundtjänst anstormning då det blev påminnelser om någon faktura tyvärr fick bli liggandes lite längre. Vi hade inte inbyggt i systemet att detta skulle vara medräknat eftersom vi körde lite på att om någon vara inte fanns i lager så kunde man frysa en faktura.

Att detta skedde under julhandlen och utan förvarning gör inget lättare. Men detta har jag förklarat för er.

Jag har också märkt att er sida blivit segare då det kan ta en väldig tid att skriva ut fakturor och ibland kommer man inte ens in på sidan.

Har även märkt av att en del inte får kontakt med er server och på så sätt får ett felmeddelande. Detta kan jag dock inte säga att det är ert fel helt hundra men håller på att ta reda på varför inte detta går igenom och kommer återkomma till er men vore kanon om det är någon som märker av samma problem så kan det ju fixas.

Vill inte vara kritisk men kan jag missa affärer för 10 000 i månaden på en sån här grej så är det helt klart en sak som ska utredas.

mvh/Tomas
dunken är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat