Ämne: Binero
Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-01, 16:41 #87
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
Nej men frågan kvarstår, vart presenterar ni era missnöjda kunder på Er sida?...annars är det ju bara hårklyveri, läser jag igenom er sida, så gissar jag att den ger sken av att ni är jättetrevliga och (bara) har nöjda kunder, även om ni inte säger bara rakt ut...LYSSNAR man inte på sina kunder så kan man säga att dom enbart är nöjda, och att man har en företagsblogg som kommunicerar TILL kunderna är inte samma sak som att lyssna.

Du får ursäkta, men jag förstår inte ditt resonemang överhuvudtaget. Varför skulle vi presentera missnöjda kunder på vår hemsida? Finns det någon som gör det? Det kanske inte vore någon dum idé iofs, med tanke på att det går ungefär 100 nöjda kunder på varje missnöjd kund.

Citat:
Originally posted by -gummianka@Oct 1 2008, 15:14
Är företagsbloggen ocensurerad ?
Ja, de enda kommentarer vi inte accepterar är rena personangrepp. Kommentarer från missnöjda kunder har accepterats, publicerats och besvarats i vår blogg.

Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
Och svar på faktiska frågor om t.ex. kompensation hittar jag inte här, men jag kanske inte har letat tillräckligt bara ? och som jag sagt förut, du är alltid mycket bättre på att kritisera konkurrenter än att faktiskt täcka upp för era egna påståenden..
WN är inte en officiell kommunikationskanal för något företag mig veterligen. Vi kan besvara saker här, visst, men officiella uttalanden och liknande publicerar vi givetvis via vår egen hemsida/blogg/nyhetsbrev/wiki osv.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat