Ämne: Binero
Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-01, 19:42 #91
pokerstjärnas avatar
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 138
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
pokerstjärnas avatar
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 138
Men snälla gummianka: Varför i helskotta ska ett företag presentera citat och dyl från icke nöjda kunder? Hade du gjort det?

Jag själv har klagat väldigt mycket på Binero sedan jag blev kund hos dem, men jag tycker de har skött allting rätt snyggt trots allt det har varit mycket problem och dels drabbat min marknadsföring, men Binero har flertalet gånger bett om ursäkt för det, gett mig kompensation, tagit emot mig på kontoret när det är pront med ägarbyte för domännamn (så jag slipper posta) och vänta 2 arbetsdagar på att posten ska komma fram, samt att jag har fått kompensation.

Nu har jag då "lämnat" binero, jag har cirka 10 aktiva sajter hos dem, men det är sådana sajter som inte är så viktiga, dvsa om det skulle vara tre timmar nedtid på en månad så spelar det ingen större roll för mina sajters del då det knappt finns aktivitet.

Har för övrigt också en väldigt bra deal med Binero som ger mina kunder en grym rabatt på hosting.
Det är inte 10 eller 20% som de flesta webbhotell kan gå med på utan det är 50%. Bara det är ett tecken på att företaget tänker långsiktigt och vill ha sina kunder hos dem en längre tid.

Jag tycker du ska starta ett bolag och börja erbjuda webbhotell och stå för all administration och serverunderhåll så får vi se hur bra ditt företag utvecklas och håller sig på marknaden
pokerstjärna är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat