Visa ett inlägg
Oläst 2008-11-04, 01:32 #3
Davves avatar
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Davve Davve är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Davves avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 267
Tack Conny, jag vet att när man får folk att gå med i nyhetsbrev där man gör regelbunda utskick, så ska medlemmarna enkelt kunna avregistrera sig. Men som det är nu så är det en blogg med många medlemmar men jag har aldrig skickat och har inte det i planer heller att skicka några nyhetsbrev. Dessutom som jag skrev så gör jag hellre allt annat är att hjälpa en vilsen person som ställer krav utan att jag tjänar något på att hjälpa denne. Dessutom finns det inte ens någon funktion för att avregistrera sig på wordpress så det borde inte vara vanligt att folk vill det, har aldrig heller fått en sådan förfrågan tidigare.

Jag har ingen lust att maila med tokskallar så jag brukar svara att jag inte längre svarar på mail från den personen efter sista svar, och lägger alla dessa mail i skräpposten istället. Som egen företagare har man en miljon saker att göra som är viktigare än att uppfylla kraven från en enstaka besökare när dessa är ställda som just krav, är det någon som ber vänligt så hjälper jag mer än gärna.

Skriv gärna om du hittar någon lag, jag har inte heller kunnat hitta nåt, frågade en vän som är jurist och han hade inte heller något bra svar.
Davve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat