Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-26, 03:16 #48
Nick - AGAIGs avatar
Nick - AGAIG Nick - AGAIG är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 58
Nick - AGAIG Nick - AGAIG är inte uppkopplad
Medlem
Nick - AGAIGs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 58
Citat:
Ursprungligen postat av marcuss
Citat:
Originally posted by -marcuss@Nov 25 2004, 01:14
Den enskilde registrant som har flest .se-domäner har 20 st registrerade.


* ska vara: "...som har flest LL.se-domäner, har 20 st registrerade". Den som är närmast efter har 9 st LL.se.

Citat:
Ursprungligen postat av Nick - AGAIG
Jag håler med om att ZQ.se är mycket bättre än ZxbvbnvQljgh.se men inte att ab.se skulle vara mycket bättre än aftonbladet.se
ab.se är bra på väldigt många sätt. är inte utan anledning att ab.se var det absolut mest eftersökta domännamnet vid övergångsperioden våren 2003 bland alla de totalt 41 757 eftersökta domännamnen. kan nämnas i sammanhanget att ab.se hade många fler ansökningar än både mail.se och pc.se och det säger ju en hel del. så att påstå att ab.se inte skulle vara bättre än aftonbladet.se är inte helt lätt att motivera.
Kom igen nu,,,, relevans,,,

ab. var ett exempel bara och du tror väll inte på fullt allvar att folk som är på resande fot och måste manuellt skriva in aftonbladets sajt skriver ab. som första val? Ab är ju en intressant kombination dock, och det finns flera anledningar till varför man skulle skriva in dem i en sökning, kanske för att hitta information om aktiebolag?

Eftersom jag inte får några som helst prisindikationer på .se domäner med 2 bokstavskombinationer, och bara smarta svar på tal, så lämnar ni mig att dra slutsatsen att ni bara försöker att skapa tryck på dessa domäner. Jag tror ni är på fel forum för att göra det

Jag antar att ni vet något jag inte vet om dessa domän namn, så ni får ursäkta om jag kanske inte är 100% påläst. Men en sak kan jag lova, om denna tråd fortsätter då finns det god chans att jag skaffar lite kött på benen, kött som kan hittas utanför kod-värden

Mvh Niclas
Nick - AGAIG är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat