Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-30, 11:55 #58
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Citat:
Originally posted by Nick - AGAIG@Nov 30 2004, 11:43
Jag ger upp! Uppfylla mina ord?

Marknad och efterfrågan är fakta. Marknadsföring kan jag åtminstone lite om. Det sista pris jag såg var EUR 1,500 så det är vad som gäller i dagsläget oavsett McLaren, .com, c.o.uk addresser, H&M mm.

Samtidigt vill jag erkänna att jag inte funderat mycket på dessa 2 bokstavs kombinations domäner innan jag gick med i denna tråd. Mina kunskap är begränsad det kan jag erkänna, och här verkar jag inte bli smartare.... En sak vet jag, det är en ytterst riskfylld investering, så vida man inte kan inhandla dem för 375 kronor vill säja.
Ja, uppfylla innebörden i dina ord som du lovade angående att skaffa "kött på benen". Frågar mig bara hur du kan bygga ett riktpris utifrån en enda enskild prissättning som du sett? Som du själv nämnt ovan beror det till stor del på namnet. Men visst, då vet du ju iaf var det specifika domännamnet ligger ungefär i säljarens ögon.

Citat:
Borde inte detta forum vara en plats där vi delar med oss av information, och inte ett ställe där vi slår oss för bröstet och berättar vad bra vi är?
Du misstar dig på budskapet. Kunskap är makt är pengar och eftersom det är ett forum för kommersiella webmasters så är det känsliga frågor. Har försökt ge dig den information som fungerat för att du själva ska kunna spinna vidare på det.

Citat:
Ett under att ingen MODERATOR har klippt av denna tråd för länge sedan!
I många forum skulle kanske en fråga i stil med denna klippts eller besvarats med något i stil med "RTFM" eller "TLTR" eller liknande just för att de inte viljat ge dig exakta svar. Men WN skiljer sig en aning och informationen har ju ändå varit till för att ge dig en uppfattning. Dock information du inte blivit nöjd med utan att du viljat ha exakta uppgifter. Problemet är bara att det inte alltid fungerar att lämna ut sådant. Då får man istället ge kringinformation vilket ändå kan leda till bättre förståelse och insikt.
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat