Visa ett inlägg
Oläst 2009-08-21, 01:31 #80
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Jag skulle gärna vilja se svar från TD på FredriKMHs frågor här ovan. Men deras "policy" kom ju jävligt lägligt.

Citat:
Jag tillträdde som Sverigechef i februari i år. Jag har under min tid som Sverigechef sett till att vi fått en extern blog. Syftet med den externa bloggen är att öka tillgängligheten, transparensen och dialogen i förhållande till alla affiliates, kunder och partners. Jag uppmanar alla mina medarbetare att blogga förutsatt att det görs med respekt och integritet. Det innebär, förutom självklarheter i språk etc, att avsändaren alltid skall ange sitt namn.

Det innebär också att vi aldrig offentliggör information i publika forum som vi, med hänsyn till ett avtal, en enskild individ eller ett enskilt företag, bedömer inte skall offentliggöras för allmänheten. De flesta av våra partners litar på vår integritet och skulle inte vilja se sina namn, ekonomisk/program data eller specifika tvister etc offentliggjorda av oss i öppna forum.

I vissa avseenden är min policy en förändring mot det sätt vi tidigare uppträtt och jag hoppas att det finns en förståelse för att vi förändrar vårt sätt att uppträda. Policyn innebär inte att vi hemlighåller information, t ex om enskilda annonsörers betalningsförmåga, hur mycket pengar som inkommit i ett specifikt program eller status i en ersättnings/inkassoprocess. Den informationen har fortfarande berörda parter (t ex affiliates som deltagit i ett program) full rätt till och det är vår skyldighet att se till att dom får den. Däremot innebär policyn att informationen inte delas med alla utan att den går via email, telefon eller fysiska möten direkt till berörda parter.
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat