Visa ett inlägg
Oläst 2005-10-21, 09:46 #1
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Jag begriper mig än mindre på PR nu än jag gjorde igår. PR i toolbaren uppdaterades och här sitter jag mer förvirrad än någonsin. Att min tre månader gamla webbutik inte fick någon pr förvånar mig inte så där vansinnigt mycket. Den är uppbyggd av frames och liknande och även om jag trodde att de problemen hade fått sina nödlösningar, så verkar det inte ha hjälpt. Jag får helt enkelt jobba på det tills nästa gång. Det som förbryllar mig mest är däremot att mitt tre veckor gamla forum som är kopplat till webbutiken fick pr4. Det gäller bara förstasidan till forumet där man kan hitta åtta rader med text och två länkar. En länk tillbaka till webbutiken och en till själva forumet. Den här sidan gick alltså från pr0 till pr4 och forumet är bara 3 veckor gammalt och kanske max får 5 inlägg per dag. Andra etablerade forum som tar upp precis samma ämnen som jag, har aldrig över 3 i pr. Så hur kan google värdera mitt enligt egen uppfattning ganska värdelösa forum så högt? Alltså: Webbutik = 0 Värdelöst forum i webbutiken = 4. Kan någon förklara detta för mig? Första sidan till mitt forum med pr4 har vad jag vet inte en enda backlink. Webbutiken har däremot ganska många.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat