Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-26, 14:24 #3
randis randis är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 45
randis randis är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2009
Inlägg: 45
Kan nu säga att vi också råkat ut för deras olika fel.

Först ut började de debitera massor med pengar på ett speciellt sökord. Jag letade överallt i loggar efter besök som kunde tyda på detta, men varken i vår egen statistik eller webbhotellets fanns det något som tydde på att dessa besök kommit till oss. Efter kontakt sade de att alla dessa besök kom från "stockholmspanelen". Jag berättade för dem att vi inte fått några besök från något som kunde vara dem heller så jag bad dem kreditera beloppet. "Vi kan stänga av länkningarna från dem" var svaret. Givetvis ville jag gärna att de gjorde det och vips var antalet länkningar 1/4... men när jag bad om pengar tillbaka så slutade de svara.

Nu när jag var inne sist så ser jag att vi betalar omkring 10kr för vissa klick! När vi skickade in vår fil med ord så satte vi ett maxtak på 2,00kr för att själva gå in och höja på ord som VI tyckte var viktigare. Ytterligare ett fel? Kundtjänst ska "ta det vidare". Redaktionens kö är full.

Vart kan man vända sig för att bryta den här skiten? Det är ju genomgående lurendrejeri verkar det som. Tänk alla som inte håller koll på vad som händer på mindre företag. Bristfällig loggning osv.

Vart kan man gå med det här för att lösas från kontrakt? ARN för företag finns det?
randis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat