Visa ett inlägg
Oläst 2007-02-16, 19:34 #12
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Citat:
Originally posted by Header@Feb 16 2007, 19:16
Jag har telia via fiber i stadsnätet. Inte så bra, men rätt län iaf.
Japp det är inte helt ren Telia utan Songnetworks är inblandade och då stämmer det inte helt. Sånt får man programmera bort men scriptet gjordes på 2 minuter för denna tråd. Tror vi träffar minst 95% rätt på telia adsl och modem mot dom 160 större städerna. Över det i syd och mellan sverige.

Citat:
Finns det någon chans att man kan få tillgång till dbn? Kommer Du styra upp så det fungerar med andra ISP:s också
Jag vet inte riktigt hur portabelt systemet är, tror att vi redan har stöd för andra ISP'er som maxmind inte kan hantera typ BBB.

Jag kan kolla på det i början på veckan som kommer, det är inte jag som skrivit det utan Jens, men vi är inte omöjliga. Tror inte det var nån kärnfysik heller när man väl kommer på hur man skall göra.

Det viktiga är ju att vi siteägare är seriösa när vi säljer annonser kring det så man inte lurar kunden och pajjar marknaden för lokalannonsering på nätet. Ju bättre det träffar ju bättre för oss alla. Skulle vi på WN tillsammans kunna bygga en dokumenterat träffsäker rutin för ovanstående kan vi alla helt plötsligt ta del av den enorma marknaden av lokal-annonsering.
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat