Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-04, 20:02 #10
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Förstår inte problemet! Jag har just importera en ca 65.000 artiklar från en databas i OsCommerce. Ligger bara artiklarna i excel och är varugrupperade, så ser jag inga problem. Dock har jag utvecklat ett egen import script, det som fanns färdig var ingalunda särskilt imponerade , mest bara krångligt att använd. Dom OsCommerce shopar jag har leverat är SEO:ade från början , har tom inträffat att kunder som inte starta sin verksamhet än, har fått ordrar, just pga sökmotorerna.

Citat:
Ursprungligen postat av autosvar
Citat:
Ursprungligen postat av klein
Wow 8000:- /året Min OsCommerce shop kostar 0:- om året, den är garanterat bättre och har fler funktioner...
Faktum är att samma kund en gång testat OsCommerce men inte fått till produktinmatningen på ett vettigt sätt trots laborerande med vissa importmoduler. Men det förändrar inte att kunden ändå inte är nöjd med vare sig e-shop eller support. De hade förväntat sig långt mer för den månadskostnaden i form av t.ex. seo och hjälp med generella tips för att optimera butiken - inte nödvändigtvis i form av live-support men bra faq:s, stilmallar och uppföljningsverktyg. Men jag har ingen direkt koll på vad företaget erbjuder och det känns fel att dissa utan att ha fakta framför mig - men kunden är i varje fall oerhört besviken. Jag återkopplar när jag vet mer.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat