Visa ett inlägg
Oläst 2007-05-01, 07:43 #5
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
26) Skippa frames och gör en sökmotorvänlig hemsida istället. Många av dina affärer kommer faktisk från google och andra sökmoter.

27) Ha ett telefonnummer för telefonförsäljare/leverantörer och ett för kunder. Så man slipper stressa på ett kundsamtal bara för en telefonförsäljare ringer. Hänvisa alla telefonförsäljare till ett specieltnummer.

Kommentare till 10 och 25)

10 ) 020 är jättebra, men skall man tilllåta 020 nummer så skall det även fungera från mobil. Jag vet själv på mina kunder att många ringer från mobil, och det finns ingent mer irriterande att ringa 020 nummer som är spärrat för mobil telefonsamtal. Mitt förslag är att istället skaffa ett bra telefon nummer. ( Jag kan fixa fram sexsiffriga 08 nummer ) . Jag fundera även på att ha olika telefonnumer i olika landsändar, på sätt får man lokalförankring. Se senaste DMZ där har dom en artikel hur man sätter upp en asterix och lite IP telefoni.

25) Man skall vara jävligt petig med hur man använder e-post reklam idag. Fråga kunden hur han vill ha det, skicka inte ut reklam bara för ni har fått en epost adress. Skall ni skicka ut epost reklam, se till att de finns möjlighet att avregistra sej och reklamen är adresserad till just den adressen.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat