Visa ett inlägg
Oläst 2005-04-13, 10:45 #7
Roberts avatar
Robert Robert är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 2 103
Robert Robert är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Roberts avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 2 103
Citat:
Ursprungligen postat av Erotikboden
Citat:
Originally posted by -foks@Apr 13 2005, 09:18
Citat:
Ursprungligen postat av Storen
Hmm... Turistporten AB? Som ligger i Borås?... Detta bolaget ägs av en kille som kommer från ComitNet... Om det är så utfärdar jag varning

Har du någon mer information om det här? Annars kan det ju lika gärna vara en anställd som tröttnat på ComitNets metoder och istället startat något seriöst.

Daniel, om de inte lyckas med placeringarna de utlovat ska du väl få pengarna tillbaka direkt? Se också till att ni är överens om vilka 10 sökord det gäller i förhand. Ju sämre sökord desto lättare är det för dem att få bra placeringar, men du får färre besökare.

Jag har än inte så mycket info om dem. Men om jag ville ha deras tjänst så skulle de skicka ut en specifikation vad jag får för pengarna.

När det gäller sökorden som jag i sådant väljer så tar jag givetvis de som det är mest krig om i min bransch! Då får de säkert något att bita i. :P
Hmmm, om du vet hur du på ett bra sätt vet exakt vilka keywords du vill använda så verkar det finnas en bra foundation för dig att veta hur man genomför en halvschyst seo. Det brukar (borde) vara en tjänst hos de flesta seo att analysera och plocka fram de keywords som ger bäst avkastning, inte att kunden slänger fram vilka ord denne vill optimera för. (välj fel keywords och optimering är förgäves ändå...)
Robert är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat