Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-14, 22:19 #15
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 224
Björn Björn är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 224
Det är väldigt svårt att nå bra resultat genom att "fuska" som alla vet. Kanske går det idag, men det straffar sig imorrn. Det viktigaste är enligt min mening, att tanken finns med från början. Om man tänker optimera en tidigare o-optimerad sida, så bör man tillåta de nödvändiga förändringar som kanske behövs i grunden för att åstadkomma en positiv trend över tid. (skriva hack till befintliga cms, analysera ord använda i företagskomunikation osv).

Tid är ju som alla vet en viktig ingrediens i detta. Att ställa påtagliga krav på resultat är enligt mig lika svårt som att mäta dessa eventuella resultat. Kan förstå att det är svårt att finna rätt företag för detta. Det viktigate torde vara att man kan kräva någon form av resultat, men att detta är väldefinierat och relevant. Exempelvis, på dessa explicita ord ska jag vara inom top 200 på 1 månad, och inom 3 månader top 20... Man får ju bedömma varje fall utefter de ingående förutsättningarna. Om man får garantier i stil med: top 10 på två veckor (utan att använda betal-tjänster), så kan man ju ana ugglor, eller annat i mossen.

// Björn
(sysslar en del med detta med )
Björn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat