Ämne: Domainz.se
Visa ett inlägg
Oläst 2009-07-21, 08:23 #9
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Ah, fan vad glad jag blir boys

VI börjar nedifrån:

JimmyB
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyB
Hade jag använt tjänsten så hade jag önskat kunna göra min lista av domäner publik, så jag kan visa en annan domänjunkie vad jag har samlat på mig för eventuell försäljning, med möjlighet att kategorisera och så vidare.
Exakt så har vi tänkt med, därför ska du kunna sätta en flagga på varje domän som "public" eller ej när sidan kommer i skarp releasen. Så knyter vi i tillägg in ett image-snapr system och gör ett galleri av det, med varje domän status under varje bild då.
Samt att vi tänkte göra nån form av framsida som visar vilka domäner som senast har kommits in, samt vilka medlemmar som är nya.

Max:
Citat:
Originally posted by -Max@Jul 21 2009, 04:22
ser mkt bra ut vid snabb första titt tycker jag. jag tycker det är önskvärt att man kan lägga in samtliga domäner oavsett om ni stöder whois-uppslag för den tldn. En samlad lista över samtliga domäner är vad jag önskar.
Annat bra som jag saknar:
möjlighet till 1-2 egna kategoriserings/sorteringsfält på varje domän samt ett anteckningsfält.
Anteckningsfunktionen är mer eller mindre klar, vi jobbar på ett smidigt sätt för att få plats med den i designen bara. Hur tänker du med sorteringsfält? menar du som att kunna sätta betyg på dom?

Citat:
Ursprungligen postat av BjörnJ
Ser trevligt ut.
I JS-alert står det Lösenordet ska vara minst 6 bokstäver (borde vara tecken).
Varför behövs födelsedatum?
Björn det fixar vi i nästa version, du har helt rätt!, angående födelsedatum så är det för att ha grundlag för målriktad annonsering på sidan, har vi kön och målgrupp så kan vi ange en ganska bra målgrupp för våra annonsörer.


Tack för feedback, det är sånt här som gör det kul att hålla på
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat