Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-29, 02:43 #5
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Citat:
Originally posted by Qion@May 29 2008, 01:08

Bara en fråga, hur har du kommit över 50 000 mail adresser om det inte är köpta adresser?
Har alla gjort OPT-IN förfarande, kan du garantera att du endast skicka massutskicka till AB, Ekonomiska föreningar osv?
Ställ dig dom frågorna först, innan du börja begå kriminella handlingar, det är nämligen ett lagbrott att göra massutskick till t.e.x privatpersoner per E-post. Till företag får du endast skicka om det är AB, HB eller Ekför. Det är däremot inte tilllåtet att skicka massutskick per e-post till enskilda firmor.
Svaret på din fråga är :
Är dock skriv ihop något i PHP och MySQL, mycket enkelt kod.




Jag trodde det skulle räcka att skriva "ej spam" för att slippa allt detta. även om jag känner att jag inte behöver garantera någon för dig så svara ja, alla mailadresser är från folk som har klickat i att dom vill ha mitt nyhetsbrev.


jonasb76 - tack för ditt svar men kommer det inte ta 100 år för den sidan att ladda?

Någon som vet en färdig lösning? typ någon som testat joomla eller likande script?
[/quote]
Kraven :

1) Endast till AB,HB och Ek. före
2) OPT-IN förfarande på all epost, helst skall den som vill ha nyhetesbrev och godkänna det genom ett en eller länk att klicka på.
3) Jag vill samtidigt uppmana alla som får oönskad Svensk e-post reklam / spam, gör abuse anmälan. Jag har en epost adress som dagligen får oönskad reklam och nyhetesbrev.

NOLLTOLERANS GÄLLER!
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat