Ämne: Seo Logic
Visa ett inlägg
Oläst 2005-10-20, 19:54 #22
Wester Wester är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 15
Wester Wester är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 15
Hej igen.

Ok, efter lite sökningar på detta forum gjorda på seo logik (inte seo logic som jag testade först) börjar jag förstå hur saker ligger till.

Hans säger att JAG är en bluff, ett personangrepp. Mkt osmart, nu när jag känner mig påhoppad personligen och med Hans återigen dåliga sätt att bemöta oss och vår kund är det ingen idé att spara på krutet.

Flera företag har kontaktat mig efter mitt inlägg, de är i precis samma situation som vår kund. De är LURADE av Seo Logik och inget annat. Enligt vad jag nu fått erfara, finns det egentligen en hel del att berätta.

För att Hans ska tro att detta nu är sant och inte bluff så kan jag nämna att en kund som har en sida om bröllop har hört av sig (nämner av hänsyn inte den exakta addressen här), ett företag inom resebranshen och en inom pooler och spa.

De vill skriva en hel del här.

Vidare har Hans och andra här synpunkter på hur vi tolkat avtalet mm.

Jag kan posta avtalet här, vad sägs? För upplysning om vilken information som är korrekt. Och hur seologiks avtal egentligen ser ut.

Kanske bör du göra det själv Hans.

I och med Hans personangrepp mot mig, kommer jag att vidta åtgärder. Ni som "känner er" lurade av seo logic, skicka pm så får väl Hasses advokat lite att göra i framtiden i alla fall...
Wester är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat