Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-20, 21:16 #6
Filips avatar
Filip Filip är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 935
Filip Filip är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Filips avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 935
Citat:
Originally posted by gabriel@Nov 19 2003, 21:22
hade vart väldigt kul att höra av någon som använder "donera pengar" länk via paypal om det verkligen funkar? Var ju faktiskt en bra ide...men det känns lite som att det får vara värt det och inte bara ge några fjuttiga kronor per vecka i sånnafall...

Någon som har erfarenhet av detta eller kanske har några andra ideer?

skall kika in genast på paypal...sist jag var inne där var jag för ung för att kunna registera visa kort...
Sedan juni månad iår, har jag offensivt använt mig av "donera pengar"-länkar på www.dll-files.com.
Med tanke på den extremt dåliga inkomsten av annonser, så har donationerna varit den övervägande delen av inkomsterna den senaste tiden.
Se bara till att du provar dig fram med olika metoder att presentera "donera pengar"-skyltar. Det är väldigt stor skillnad på hur sugen besökaren blir att skänka lite pengar.

En bra fördel med donations-pengar, är att de är nästan skattefria. Du får ta emot upp t.o.m. 10 000 kr från en och samma person, innan du måste skatta för dem. Och jag kan nästan garantera dig att du inte kommer att få en enstaka donation på mer än 10 000 kr.

Att får hem pengara är väldigt smidigt. Har du ett postigirokonto, så kostar det 7kr från PayPal att göra en överföring dit, så har du pengarna inom en vecka insatt på ditt postgirokonto. Riktigt smidigt! Inga jobbiga dollar-checkat att handskas med!
Filip är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat