Ämne: Seo Logic
Visa ett inlägg
Oläst 2005-10-20, 01:24 #8
Rille S Rille S är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3
Rille S Rille S är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3
Detta är mitt första inlägg på detta forum. Jag kunde helt enkelt inte låta bli. Jag har en nära vän som också känner sig lurad av Seo Logik. Han har försökt att medla med dem angående deras garanti, men de bara hänvisar till advokaten. Tufft för honom som inte har råd att dra igång en process utan istället bara tvingas strunta i det. Nu såg jag dock tillfället att ge igen å hans vägnar..

Hans, att kalla Wester's inlägg det mest idiotiska inlägg är nog inte så smart då hans irritation beror på ditt eget företag har misskött sig eller åtminstonde skapat denna irritation. Din reaktion styrker bara hans påståenden om dålig affärsetik. Ett seriöst företag skulle göra allt för gå till botten med varför det har blivit ett missförstånd och därefter kompenserat kunden så att alla blir nöjda.

Att sedan håna dem för att hans kund litar på vad dina försäljare säger är nog inte heller så smart. Om din inställning är att dina säljare inte är att lita på så blir det nog en brant uppförsbacke för försäljarna framöver. Detta har varit det centrala för min kompis. Att dina försäljare helt enkelt ljugit för honom när de har sålt in optimeringen.

Ni säljer alltså in en sak över telefon och sedan står det något annat i avtalet. Det är nog ganska lätt att göra i den branschen ni verkar, då den är väldigt ny för många och det kan vara svårt med begreppen. Att sälja hårt på en topp10-garanti på tio sökord som i själva verket innebär att man får sammanlagt 10 st topp10-placeringar fördelat på över 40 st sökmotorer (dvs 10 st topp10 placeringar av 400 möjliga). Det kan ju vem som helst räkna ut på detta forum att det inte är svårt att uppnå och något som inte borde få kallas garanti. Men hur länge kan man hålla på på det sättet. Ja, med den vetskapen jag har, så skulle jag inte bli förvånad om Seo Logik försvinner snart.

PS. Skönt försök förresten att låtsas som om det är ett konkurrerande företag som försöker misskreditera er när du senare i tråden säger dig veta vem kunden är.. Det är helt enkelt så att om man inte har nöjda kunder så förlorar man i längden.
Rille S är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat