Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-06, 17:31 #9
itgurus avatar
itguru itguru är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2
itguru itguru är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
itgurus avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2
Citat:
Ursprungligen postat av najk
Citat:
Ursprungligen postat av 1337pm
menar du IT-konsultmäklare likt itguru.nu ?
Personligen har jag bara dåliga erfarenheter av itguru, har letat efter ett par saker där och hittat företag som utger sig för att kunna den proukt man söker, men när jag sen kontaktat företaget har de mer typ "öh, jo vi säljer xxxxx men konfigurera den får du göra själv".
Inte direkt det man är ute efter, återförsäljare får man ju tag genom tillverkare/distibutör.

Så, http://itguru.nu som det är tänkt
Hej Najk!

Tråkigt att du har dåliga erfarenheter av itguru.nu. Jag städar regelbundet bort företag som enbart är återförsäljare ur itguru.nu så om du kan PM:a mig vilka företag det var som bara sålde produkter, men som inte konsultade på dem skulle jag vara tacksam.

Däremot håller jag inte med om att itguru.nu inte skulle fungera. Det är faktiskt ganska många uppdragsgivare som hittar nya konsulter via sajten och konsulter som hittar nya kunder. Maila mig nästa gång du råkar på svårigheter med företagen på sajten så hjälper jag gärna till.

Mvh
Lars Wallgren, [email protected]

PS. Rob, förlåt att jag tog detta i din tråd, men jag var tvungen att kommentera när någon säger att itguru.nu inte skulle fungera.
itguru är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat