Visa ett inlägg
Oläst 2005-11-23, 23:17 #5
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Det är naturligtvis en liten tröst att veta att det finns flera som sitter i samma båt. Det märkliga är att alla våra kollegor och konkurrenter erbjuder kortbetalningar (finns ett fåtal undantag). Därför känns det ändå lite som om blixten har träffat just oss. Dessutom så förstår jag inte hur folket på mastercard och visa tänker. Vad jag vet så har aldrig någon mått dåligt av en sexleksak. Varken i konsumtions- eller produktionsled. Ok om vi sålde godis, läsk, chips eller andra produkter som folk faktiskt kan må dåligt av... Dessutom har jag svårt att tro att ellos och teknikmagasinet har samma problem som vi, trots att även de säljer sexleksaker och vibratorer både över disk och via internet. Tyvärr så hjälper det ju inte att gnälla här på wn. Vad tror ni våra chanser är att sluta ett avtal med någon av Pay-Reads konkurrenter? De är ju trots allt inte ensamma på marknaden… Någon som vet hur alla p.orrsidor bär sig åt för att kunna erbjuda kortbetalningar? De borde ju vara än mer paria i kortföretagens ögon, men ändå går det alltid bra med kort på denna typ av sidor.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat