Visa ett inlägg
Oläst 2005-11-24, 15:22 #8
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
Vi står själva risken vid kortbedrägerier och än så länge har vi aldrig varit med om det. Om det har kommit in klagomål mot oss på något vis så har jag inte en aning vad det skulle gälla. Det borde ju även Pay-Read informera oss om i så fall. Om det skulle vara så att det är Pay-Read själva som vill bryta avtalet genom att skylla på någon annan instans, så vore det höjden av barnslighet. Efter telefonsamtalen (blev två) med dem så bad jag dem skicka all information som de fått angående vårt ärende via mail till mig. Jag har ännu inte fått svar. Egentligen spelar det kanske ingen roll. Pay-Read kastar ut oss, om vi sedan får en vettig förklaring gör kanske ingen skillnad. Blev i alla fall uppringd av acme idag, som erbjöd oss en väldigt prisvärd fakturatjänst. Så även om vi står utan kortbetalningar behöver vi inte tvinga kunden att köpa via postförskott. Jag ska även ringa och höra med andra företag som erbjuder kortbetalningar. Om någon har några tips på en prisvärd och bra tjänst så får ni gärna höra av er till mig. Vad jag har förstått så är Pay-Read varken prisvärda eller särskilt bra. Anledningen till att vi valde dem från början var för att vi inte behövde teckna inlösenavtal med någon bank.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat