Visa ett inlägg
Oläst 2007-12-04, 09:50 #22
htiawes avatar
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 511
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
htiawes avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 511
Jag vill dela med mig av en dröm jag har, en dröm om en utopi kanske man kan påstå. Det är en dröm om ett samhälle där alla dessa skräpföretag inte fanns, där kvällstidningarna i sin nuvarande form inte fanns och där Plus inte längre behövdes.

Det hela baseras på att jag skulle ha en oändligt hög inkomst på minst 100 miljoner i månaden, det jag har tänkt ut kostar nämligen ganska mycket. Jag skulle använda min inkomst för att slå ner på företag som Aftonbladet, Expressen, Yreg och liknande dessa som nämns i den här tråden genom att stämma dem till obefintlighet och sinka deras verksamhet genom juridiska banaliteter som gjorde att all deras arbetskraft blev tvugna att jobba med stämningarna istället för de vanliga sysslorna.

Jag beräknar att jag inom två till tre år skulle ha rensat upp ganska mycket på den svenska marknaden och genom att bestämt sätta ner foten ha visat att det inte lönar sig med skojjeri. Därefter skulle jag bjuda alla WNs medlemmar på gratis domäner.

Det sista lade jag till nu men i övrigt så har jag haft den här drömmen i snart fem år och jag hoppas den blir sann.
htiawe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat