Visa ett inlägg
Oläst 2006-11-11, 00:12 #18
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 2 511
1337pm - Jag skrev 10 eller färre medvetet för att generalisera grovt.
Naturligtvis finns det "lilla företagets företagsledare" i stora som små organisationer.
Chefer som ska ha besluta om varenda liten kostnad och som aldrig vågar eller vill ge en delegering eller ansvar till medarbetare.

Men jag är ska ärligt säga att jag med Webmaster inte har samma definition som dig och Hubbert, så mitt tidigare inlägg blev lite skevt.
vad jag menade var att jag har förstått att Comitnet tar kontakt med fåmansföretag som inte alls har några referenser att tillfråga,
vare sig internt eller externt. Utan referensram låter 590 per månad inte mycket, men det kunde lika gärna vara presenterat som 150
per vecka eller 30 per arbetsdag - Utan referensram kan det presenteras som vad två kvällstidningar kostar per dag, eller vad halva lunchen kostar - en dålig deal kan låta mycket bra i telefonen.

Och visst är det som Hubbert säger - 8000 per år för en digital anslagstavla är måhända motsvarande 1-2 annonser i den lokala blaskan och kan tyckas vara ett mindre problem. Men i jämförelse med nuvarande malltjänster ala "hemsida-på-femton-minuter" eller liknande så är det ~5-6000 för mycket.
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat