Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-02, 14:25 #1
Iranian Iranian är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 30
Iranian Iranian är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2005
Inlägg: 30
Jag är kund hos Loopia sedan flera år tillbaka med ett helt annat konto och domän. Idag klockan 13:10 ringde jag till deras supoport för ett ärende. Enligt Loopia så var jag placerad i kö och på plats 4. Klockan 13:49 lade jag på efter att gång på gång hört att jag är nu på plats nr. 2 i kön.

Det här är oerhört frustrerande och gör mig besviken och arg på Loopia. Det här betyder att på 39 minuter hinner Loopia bara besvara 2 samtal. Jag kanske borde ha väntat i över en timme tills jag kunde nå supporten.

Nu kan några svara med att jag kan maila mitt ärende till supporten men detta köper jag inte alls. Om Loopia erbjuder mig tjänsten att kunna ringa dem så ska de ha en rimlig tid för att besvara ett supportärende (där jag som kund bestämt att inte använda mail av flera orsaker) och ett fungerande system.

Jag skapar inte den här tråden för att säga vilket företag är bäst eller sämst utan detta handlar om Loopias behandling av sina befintliga kunder. Om man har problem med sin växel eller är drabbad av hög belastning så kan man enkelt informera kunden genom bloggen, sajtens första sida eller själva växelsystemet helt enkelt.

Är det mycket att begära?
Iranian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat