Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-18, 13:54 #30
Adam N Adam N är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 205
Adam N Adam N är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 205
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelkrantzokit
Citat:
Ursprungligen postat av Jake.Nu
Och när hade ni tänkt att maila ut info till era kunder om vad som gäller och framförallt, att det har hänt något överhuvudtaget??

Varenda en läser knappast i detta forumet..

Nej.. Jag glömde visst, "det åligger alltid kunden att upptäcka att något är fel och felanmäla även om vi vet att det är fel"
Hur ska vi kunna maila våra kunder på Proinet miljöerna innan de kan läsa mail? Rätt värdelöst o maila ut ngt innan de bytt sina lösenord och vi öppnat imap/pop3 tjänsterna igen?

Men iaf efter torsdag kommer ett mail med redogörelse vad som skett och åtgärd.
När jag blev kund hos Proinet så uppgav jag en mail-adress som inte är knuten till
min domän hos Proinet. All kommunikation har gått via denna mail. Det är väl inte
ovanligt att andra kunder har gjort likadant?

Jag fick lösenord via denna mailadress efter registreringen och även efter sabotaget
i höstas (fast först efter att jag bett om det). Vi kunder förväntar oss att få viktig
information via mail då så är möjligt. Vi vill INTE ringa er för att be om information
som ni VET att vi vill ha. Sådan information bör ni skicka ut i alla fall. Och nej, det
behöver inte vara personalen i serverhallen som skickar e-mail. Det går bra med
någon från support eller marknad.

Är detta verkligen så svårt att förstå?

/Adam

PS. Min mail har jag tidigare styrt om till Google Apps (med hjälp av MX-records), så
jag kan ta emot mail på min "proinet-domän" trots att jag inte har lösenordet. Det
jag saknar är lösenord för ftp och cPanel.
Adam N är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat