Visa ett inlägg
Oläst 2008-05-12, 16:46 #10
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
Oj, vilken fin höna det blev av den lilla fjädern! :lol: Seså, ta inte illa upp nu. Merparten av besökarna på WN vet att du tillhör "domänpundarna" och om du inte hade blivit lite stött av Thomas tidigare uttryck så hade du aldrig raljerat så här. Oavsett vad så var min lilla kommentar inte blodigt menad. Herregud.

Jag har ingen koppling till Loopia längre, men jag är jävligt stolt och glad över det vi gjorde tillsammans och jag hyser en enorm respekt för de som arbetar hos dem (i Västerås) idag. Allt negativt om Loopia från min sida, som du kan ha tolkat in på något sätt, har enbart varit riktad mot deras norska ägare Mamut. Även om jag är den enda som (idag) är öppen och frispråkig om detta så vet jag att jag inte är ensam om dessa åsikter.

Du får stå för att .se domänen skulle vara en slit-och-släng-produkt. Personligen anser jag att .se domänen har en rätt så intressant prissättning idag (efter våra initiativ), om än att det fortfarande finns enorma marginaler (som går in i fel fickor). Jag är övertygad om att det går att få ner årsavgiften på .se domänen till ca 50 kr, utan att för den sakens skull skada toppdomänens "kvalité". Det handlar bara om att sätta upp ett effektivt och dynamiskt regelverk/system, som kan förhindra domänpundare och förverkliga "riktiga" affärsidéer (det här kommer du garanterat att hugga på).
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat