Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-30, 18:08 #1
DirtyDogs avatar
DirtyDog DirtyDog är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 237
DirtyDog DirtyDog är inte uppkopplad
Medlem
DirtyDogs avatar
 
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 237
Måste först bara be om ursäkt om jag ställer en dum fråga. Har sökt på forumet men inte hittat något bra svar.

Har funderingar på att sälja diverse varor via nätet, e-butik. Dessa saker säljs inte via nätet i nuläget, endast via fåtal butiker i Sverige. Varorna importeras och säljes i dessa butiker, ca 4-5 butiker per storstad. Tror att det finns chans att själv börja sälja dessa varor, via nätet. Har inte hört någon som sagt att dom inte tycker om dessa varor. Tror att det finns en potentiall att tjäna pengar på detta.

Vill helst inte lägga en massa pengar på att binda upp mig genom olika avtal för e-butk, betallösningar etc...

Jag är ute i nuläget efter ett företag som inte har månadskostnader för betallösningen, själva e-butiken kan jag tänka mig att betala en fast månadskostnad för. Helst med så liten bindningstid som möjligt.

Vad rekomenderar du?

Måste man teckna ett avtal med sin bank för att kunna ta emot betalningar via kort? Eller finns det något företag som erbjuder denna tjänst utan att man skriver på ett jättelångt avtal?

Tips på vilka företag som erbjuder en att sätta upp en e-butik, helst med så låg avgift som möjligt.
DirtyDog är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat