Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-08, 18:56 #15
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
Varför kan inte IIS / Loopia erbjuda mer avancerade betallösningar.

I IIS fall betalningar för flera år.
I Loopias fall samfakturering.

Jag har ca 200 domäner på Godaddy.
Med dessa har jag kunnat.

* Delbetala årsavgift så alla domäner har samma förfallodatum.
* Förbetala upp till 10 årsavgifter frammåt.

= Fullständig lugn och ro vad gäller fakturor, betalningar, kontroller, påminnelser, förfallna fakturor, mm. Jag kan faktist inte minnas när jag loggade in på godaddy senast, det kan vara FLERA ÅR SEDAN.

Under tiden ramlar det in 3-5 fakturor och påminnelser från Loopia OM DAGEN.

Just nu har jag minst 20 obetalda påminnelser hos Loopia, inte för att jag inte har råd att betala. Inte för att jag vill djävlas med Loopia. Inte för att jag anser att fakturorna är felaktiga. Nej, det är för att jag håller på att drunkna i dessa fakturor. Jag kommer nog bli den första som drunknar elektroniskt i ettor och nollor. Alternativet är att anställa en person som ENBART håller reda på alla Loopia fakturor.
Dessutom måste jag ringa Loopia flera gånger i månaden för att reda ut problem som uppståt med dessa fakturor.

Varför måste IIS och Loopia vara 487589423591243 år efter i utvecklingen?

Senast när jag pratade med Loopia Ekonomi frågade jag varför Loopia inte kan erbjuda samfakturering, för att bespara administrativt arbete.

Jag fick till svar:
"Vi har automatiska system som administrerar detta så det är ingen administrativ besparing för oss att samfakturera"

VAKNA! Hur många supporttimmar slösar ni bort i månaden helt i onödan på detta samtidigt som ni gör det krångligt för kunderna.
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat