Visa ett inlägg
Oläst 2008-01-10, 13:18 #27
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
3-5 fakturor om dagen tar väl typ fem-tio minuter att kolla igenom och eventuellt betala eller avsäga säg? Hinner du inte det? =)
Då var det dags igen.
Kl 08.06 kommer det e-post - faktura från Loopia. Jag börjar kolla fakturan och tycker mig känna igen domännamnet. Kollar upp det och ja, domänen är betald med kreditkort den 20:e dec 2007. Domänen är även förlängd enligt nunames till 2008-12-20. Likförbannat skickar Loopia en faktura igen idag för samma domänamn och samma förlängning.
Hur kan någon hävda det tar bara 5 minuter. Detta förstör hela min arbetsdag
Fattar du vilket jobb och sitta kolla min bunt fakturor och jämföra domänamn och slå upp på iis, nunames och andra registrars och kolla vad Loopia har gjort för fel idag?
Nån som vill ringa Loopia åt mig?
Fakturanummer: 583644.
Telefonnummer: 021-12 82 22
Hoppas dom inte har telefonkö - det tar bara 5 minuter
Hehe, gå en stresshanteringskurs =) Råkar du betala dubbelt någon enstaka gång så kommer du med största säkerhet antingen att få pengarna återbetalda om de upptäcker misstaget eller få ett år extra på domännamnet och det är väl ingen jätteförlust. När jag har behövt något från Loopia har jag bara skickat ett mail (tar cirkus en halvminut för det mesta), sedan väntar man och så är det fixat när man får svar eller så behövs det ytterligare ett halvminutsmail. Har fungerat felfritt för egen del. Snabbt och smidigt och jag har inte behövt lyfta luren en enda gång.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat