Visa ett inlägg
Oläst 2003-12-19, 00:20 #5
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 254
tomas70 tomas70 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 254
Ja detta kan bara inte vara sant snuttis.se som riktar sig just till barn eller personer under 18 år och dem ansvariga för just snuttis.se går medvetet in i dessa avtal utan att tänka på deras medlemmar.

Att bara just se till inkomster utan någon som helst tanke på sina medlemmar är inte klokt.

Webmastern på Snuttis som är med i intervjun och som säger "När vi fick veta vad dessa gör"

Hallå pucko

Du vet nog fan vad detta är för företag och vad deras tjänster gör.

Företaget "Let to phone" och personen "Dennis" som är ansvarig för denna tjänst har inte heller rent mjöl i påsen.

Han är inte bara ljusskygg utan även oseriös och att webmastern inte får berätta vad namnet på detta företag är rent skitsnack.
Han håller detta företag bakom ryggen.
Ett företag kan inte belägga en person / företag med tystnadsplikt om vad en partner heter.

Dessa företag är så jävla skumma
Dem har endast postboxar
Påhittade namn (Ansvariga kallas vid NICK)
Supporten ligger ofta utomlands och ringer man detta nummer kan även detta kosta enorma summor.
Inte ovanligt att dem kan ligga runt 100 kr i minuten.


Jag hoppas verkligen att medlemmarna lämnar snuttis.se och är på med tex Lunar eller liknande Communityts som aldrig någonsin skulle befatta sig med dessa företag.

Jag själv är ansvarig utgivare av Communityt Krogliv Community

Vi har på Krogliv inlagt i vårat avtal att aldrig någonsin befatta oss med skumma partners eller andra företag som antingen är svartlistade på något sätt eller som i allmänhet har ett dåligt rykte.

Ja jag hoppas verkligen alla vi tar oss en funderare om att beblanda oss med dessa företag.

Tack för ordet
Teamet på Krogliv Community
tomas70 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat