Visa ett inlägg
Oläst 2006-01-17, 21:13 #16
folo folo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 57
folo folo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 57
Citat:
Ursprungligen postat av Conth
Citat:
Ursprungligen postat av Jon A
Är du stor hos Google (Adwords/Adsense) tror jag du löper väldigt liten risk att bli avstängd på detta sättet. Jag gissar att rätta många av de som skriker antingen 1) hittar på 2) överdriver 3) ljuger.

Naturligtvis finns det de som dragit in mycket och blivit avstängda också.
1) Jag hittar verkligen inte på
2) Jag överdriver inte
3) jag ljuger inte

Jag tror att det är tack att många inte tror/vill tro att det är sant som gör att Google kommer undan med detta. Många tänker nog som du "ingen rök utan eld" (tills det drabbar dom själva).

Sedan är det säkert så att stora Google annonsörer får bättre behandling än småhandlare. Google lär ju räkna med att dessa inte kan/orkar bråka med dom om "småsummor".

**edit - stavfel
den största chansen är nog inte att google har "bestämt sig" för att stänga ner småkonton utan anledning och tjäna lite enkla pengar på det. utan snarare att någon eller några anställda som jobbar med den delen eller har tillgång till det gör det och överför resterande pengar från det kontot till något eget konto. eller dylikt... gudarna ska veta att det har hänt mig förut, fast när jag sålde programvaror med 2checkout.com för några år sedan. och man behöver verkligen inte göra någonting för att det ska hända.

naturligtvis kan jag också ha fel.
folo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat