Visa ett inlägg
Oläst 2008-10-05, 22:44 #103
pokerstjärnas avatar
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 138
pokerstjärna pokerstjärna är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
pokerstjärnas avatar
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 2 138
Citat:
Ursprungligen postat av MrWize
Citat:
Originally posted by -pokerstjärna@Oct 5 2008, 19:30
Citat:
Ursprungligen postat av MrWize
Borde man då inte kontrollera vart länkarna kommer ifrån, i o m ditt starka uttalande tidigare i tråden?

/Patrik
Nej, tyst nu! Är så trött på att läsa alla dina onödiga kommentarer på seo-forum och här. Kan du inte bara vara tyst? Vad är egentligen ditt problem? <_<

Mitt problem är all dubbelmoral. Att vissa kan säga hur saker och ting ska göras, att man gör så, för att sedan överbevisas att man gör precis tvärtom.

Vad är ditt problem? Är det inte lika roligt när andra "seriösa" beteer sig på samma sätt som "allas slagpåse Jajja"?

/Patrik
Nu tänkte jag mest mot Jim.
Skriver han upprepade gånger att han inte har något med spambloggarna att göra så får man lita på vad han skriver? Han har skrivit det ett X antal gånger i tråden på SEO-forum och en gång här.
Varför fortsätta? Och nej jag försvarar inte Jim för att fjäska eller vad du tror.

Jim är som vilken annan SEO-konsult som helst som är professionell och levererar åt kunder.
Tycker bara att "tonen" kunde vara mer lugnare istället för att skriva allt så otrevligt.

Jajja är ett företag som är väldigt stora inom seo-branschen och har spammat bloggar på ett mycket fult sätt, Självklart blir folk upprörda och använder Jajja som en "slagpåse" då det inte är första gången det inträffar och inga vettiga förklaringar kommer.

Så om jajja hade spammat i dina tre bloggar som förövrigt är seriösa och har ett värde för sökmotorn och besökarna/läsarna och dessa spam kommer ett flertal gånger, skulle du inte då börja bli förbannad? Låt säga att de börjar spamma i ditt forum? Hade du accepterat det?

Inte för att vara otrevlig och ber om ursäkt för mitt förra inlägg, det var väl lite väl onödigt av mig.
Men fortfarande, du kan lugna ned dig lite granna eftersom ingen bransch är 100%.
Ge dig på byggbranschen istället :lol:
pokerstjärna är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat