Visa ett inlägg
Oläst 2007-10-19, 01:30 #14
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 2 225
Citat:
Originally posted by melin@Oct 18 2007, 23:58
well.. jag hostar ut ca 1.200 per år för min hemsida.. och jag får bygga skiten själv (hyr webspace alltså)

så 7000 per år är inte farligt.. det är väl snarare metoden dom använder för att "snärja" kunder som är den mindre seriösa

Och sen att jobba på Yreg - well.. alla har vi räkningar att betala och en del även barn att försörja.. ett jobb är ett jobb och pengar är pengar.
8000 per år är väl antaligen inte orimligt för en hemsida som man tjänar pengar på. Men här handlar det om enkla statiska hemsidor gjorda frontpage av någon PRAO elev från särskolan. För 8000:- året så bör man åtminstonde få en webbutik med databas och möjlighet att lägga upp ett produktregister på ca 20.000 produkter plus SEO vänligt innehållet.

( Glömmer aldrig när vi runt 2000 hade en hög med dotcom företag som vill sälja webshop lösningar till min dåvarande arbetesplats, dom skulle bara ha 30:- / artikel, en butik i den branschen har ca 15.000 artiklar. )

Dvs du betalar för en BMW men får en något Öststatstillverkat skräp..

Sure! Pengar är pengar,jobb är jobb, det tycker nog legoknekten som dödar barn också.. Men lite moral aldrig fel.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat