Visa ett inlägg
Oläst 2007-03-08, 12:02 #18
Tezs avatar
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 436
Tez Tez är inte uppkopplad
Flitig postare
Tezs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 436
Hahaha!! Precis!! Osis för dom att jag inte var den typen av kund... De försökte få mig att bli jättenöjd med att ligga etta på mitt företagsnamn!

Några H1or såg jag inte röken av. Vare sig Altus eller Jajja bemödade sig om det. Nu har jag fixat det själv givetvis.

(Uuuuhhh...va jag skäms för att ha köpt värdelös seo 2 gånger!!! - de telesäljare som ringer till mig numer har det inte lätt kan jag säga)

Citat:
Originally posted by Finnmera@Mar 8 2007, 09:43
Dock så vill jag tillägga att jag har inte hört något negativt om Notabene sen de tog över så jag vill vara tydlig på att de kanske jobbar bra.
Nja...de ringde ju upp mig som sagt. Och verkade inte ha något större intresse av att vårda mig som missnöjd Altuskund, eller förbättra saker ochting. Jag är trevlig i telefonen, även om jag ställer frågor vilket jag tycker man har rätt att göra - så det kan de inte skylla på. Jag har en del mailkonversation kvar, även om mycket är slängt. Vet inte om det är av intresse att jag lägger upp lite av det här?

Så härmed har du hört något negativt. Det kan ju hända att de gör ett bättre jobb när de utför arbete själva för nya kunder förstås. Men jag tänker inte testa den teorin...
Tez är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat