Ämne: Nya idéer
Visa ett inlägg
Oläst 2003-11-26, 07:06 #5
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Citat:
Originally posted by Pekay@Nov 26 2003, 04:33




Citat:
Jag tycker att det finns fler kategorier än det behövs.
Allmänt och övrigt täcker det mesta.
visst. men som sagt, högre status för att våga diskutera idéer man vill utveckla.

Citat:
Sen att det skall finnas "högre status" kategori, tja
då faller iden för wn.se.
på vilket sätt skulle idén för WN falla? att addera en kategori där en speciellt utvald grupp med kommersiella webmasters kunde diskutera skulle ju inte göra någon skillnad för de övriga som inte har access dit. vad vet du? det finns kanske en hel hög med forum som du inte har access till redan idag?

Citat:
Det finns betydligt nyare personer på detta forum än dig
och mig som har vettigare saker att säga, skall inte de få säga sitt
för att du tycker att det skall finnas "högre status" kategorier?
det är kanske inte så intressant att höra åsikter från personer som inte är så kompetenta inom ämnet. och visst missar man antagligen en hel hög genom att ha en "högre status"-kategori. men man slipper ju även de flesta "oseriösa" också. handlar ju om att kunna diskutera idéer "enskilt" mer eller mindre och då måste någon typ av urval göras.

Citat:
Man skall aldrig gå på hur länge man funnits registrerat på forumet
eller på hur många posts man har. Det är bara idiotiskt.
Eller någon annan form utav statistik.
skulle du ta dig lite mer tid att läsa mitt inlägg ordentligt så menar jag även att man ska gå på "visat ett avsevärt intresse/kunnande/kompetens". det är ju ingen statistik utan kunskap det handlar om då. och okunniga personer är väldigt ointressanta medans kunniga personer i sammanhanget är intressanta att ha med i diskussioner. vilken kategori du hör till har jag lyckats bilda mig en uppfattning om, helt linjärt efter den tid jag varit här.
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat