Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Osannolikt många klick på adsense annonser

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-11-02, 10:48 #1
end end är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 350
end end är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 350
Igår råkade jag ut för en jobbig sak, en av mina sajter registrerade klick över flera hundra procent vad rekordet förut var. Något är fel, de kom under en kort tid också, någon måste suttit och klickat på dem om och om igen. Värsta är att det är en liten skit sida som inte drar in så mycket, som kanske gör att man blir av med kontot.

Vad göra, ska jag kontakta google direkt och fråga dem om det är någon fara eller bara vänta oc se?
end är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-02, 11:15 #2
MST2005 MST2005 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 179
MST2005 MST2005 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 179
Citat:
Originally posted by end@Nov 2 2006, 11:48
Igår råkade jag ut för en jobbig sak, en av mina sajter registrerade klick över flera hundra procent vad rekordet förut var. Något är fel, de kom under en kort tid också, någon måste suttit och klickat på dem om och om igen. Värsta är att det är en liten skit sida som inte drar in så mycket, som kanske gör att man blir av med kontot.

Vad göra, ska jag kontakta google direkt och fråga dem om det är någon fara eller bara vänta oc se?
Risken är stor att Google kickar dig men du kan alltid skriva till dem och fråga.
MST2005 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-02, 11:29 #3
Charlie Charlie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 701
Charlie Charlie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 701
Precis. Det finns en risk att du blir utkastad om du har otur. Det behöver inte ske, men det kan hända. Det absolut utan tvekan bästa du kan göra är att kontakta dem _så fort som möjligt_ och skriva om detta.

Om du sedan trots det skulle bli utkastad (vänster hand verkar inte veta vad höger gör hos Google), kan du referera till ditt mail.

Det finns en del som faktiskt har lyckats komma tillbaks efter att ha blivit utslängda. Utan undantag har det varit folk som innan de blev utkastad mailade om ovanligt höga klick.
Charlie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017