Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Marknadsföra sida billigt eller gratis!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2003-11-27, 19:49 #1
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 449
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 449
Hej,

Jag håller som många säkert vet på att bygga på en webbkatalog (adressen hittar ni i signaturen) och nu vill jag marknadsföra den relativt billigt eller om det är möjligt gratis , detta för att jag saknar budget för att satsa så mycket pengar som kan behövas. Jag är villig att satsa ca 1000-1500 kr men då vill jag veta att jag åtminstone får den lite valuta för pengarna.
Själva ideén med sidan är att skappa en lätöverskådlig och snabb webbkatalog så att besökare lätt kan hitta och även lägga till sin egen eller sin favorit webbsida. Vi har även en gratis annonsering på sidan och det ska även skappas en speciel sida för länkvänner, själva annonseringen funkar så att jag visar en banner på min sida mot att dom har en länk på deras webbsida den behöver inte vara stor räcker med en text länk bara jag själv kan hitta den. Sen länkvänner ska fungera på det vanliga sättet

Så har ni några rådd om hur man ska gå tillväga för att få besökare till sidan? Just nu ökar det med ca 10-20 unika besökare/ip om dagen men jag har inte gjort så jätte mycket för att synas på internet mer än att lägga till sidan i lite akriv här och var. Sidan funkar relativt bra vad jag vet i dom flesta browsers så då kanske jag når en bredare publik, dock är sidan på svenska så det blir ju inte samma sak som om den skulle vara på engelska.

Men som sagt kom med tips och ideér om hur man ska göra för att komma undan billigt men bra

Ps. om någon är intresserad av att bli länkvän hör av er

Med vänliga hälsningar,
Viper
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-11-27, 21:03 #2
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 2 655
finns blandannat ett stavfel på ditt "webföretags" sida. "errat".

i övrigt finns en hög olika typer av "banner exchanges" på nätet som ofta är gratis att använda. resultatet är väl eventuellt därefter.
__________________
[ Finanstips.se | Riktnummer.se | Väderlek.se | 3W.se | WWWW.se ]
. [ Marbella.se | ValutaGraf.se | Virusprogram.se | Malta Bolag.se | Växlingskontor.se ] .
Marcus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2003-11-27, 22:56 #3
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 449
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 449
Dessa stavfel

Jo bannerexchanges finns ju men jag vill helst slippa lägga in mer banners än de på toppen av sidan. Det är isåfall att lägga banners i botten på alla sidor men jag vet inte riktigt.

Någon mer som har några bra ideér?
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017