Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Söker partner till spännande projekt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-07-07, 13:27 #1
Sweden-mn Sweden-mn är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 195
Sweden-mn Sweden-mn är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 195
Halloj.

Jag söker ett programmerare/designer som skulle vilja gå in som partner i min sajten www.vicki.se. Anledningen till att jag söker en är att mina egna kunskaper är för dåliga och sajten är för viktig för att jag ska göra det själv.

Kan berätta lite mer om sidan. Det är en sida där du laddar upp bild på dig själv och sen så rösta andra på dina bilder. Det är ungefär som Snyggast.se, fast men en viktig skillnad. Varje månad nollställs topplistan och den medlem med högst betyg vinner ett pris. Denna månads pris är det 1000kr att shoppa för på Nelly.com.

Här utnyttjnar vi viralen till maximum. Eftersom medlemmarna vill få så höga poäng som möjligt och vinna priset så säger dem till sina vänner att rösta, de skriver i communityn, de skriver i sina bloggar, de sprider via mail osv.

Sidan lanserades för 6 månaders sedan och hade på releasedagen 2000 unika besökare. Sedan droppade när jag inte hade något tävling och så fort en ny tävling kom upp så kom det massa besökare igen. Idag är det några hundra unika per dag, men då har det inte hänt något med sidan på ett tag och det är 0 reklam ute.

Nu har jag precis startat ett samarbete med CDON där vi ska dela ut gratis film till alla som värvar 5 medlemmar. Det kan ge lite. Sen har jag lite olika affiliateavtal där vi kommer betala 5kr per medlem (Startar efter sommaren)

Min styrka är sälj, marknadsföring, fixa partners osv och sköta allt runtomkring. Men jag måste ha en kodare som kan PHP och är en jäkel på design.

Jag är övertygad om att det finns pengar att tjäna. Både genom annonser och plustjänster.

En fråga ni kanske kommer ställa är om seriösa bolag verkligen vill annonsera på en sajt där man rösta på bilder? Känns det inte oseriöst? Faktist inte! Inget bolag har ännu nämnt detta och faktum är att otroligt många communityn har detta redan idag, fast bara inte som huvudsyfte.

Ni kan skriva här, skicka pm eller maila mig på [email protected] om ni vill veta mer eller om ni är intresserade.
Sweden-mn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017