Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


AdSense $$$$$ nu och 1 år sedan...

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-10-17, 11:43 #41
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 331
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 331
Längesedan jag var här pga en mkt svår o långvarig sjukdom men förhoppningsvis så ska allt vara lugnt ett tag till..

Citat:
Jag beskyller inte Thomas B för att göra något fel, men nog fan är det MFA han sysslar med och om han vill motbevisa någon (jag bryr mig inte) så kan han väl posta länkar till sina sidor om han nu vill vara så öppen och dela med sig som han påstår.
Fast du absolut inte bryr dig så är här En av våra många många sidor som vi arbetar med: http://www.free-instant-credit-report-guide.com/ Denna sida är inte helt optimerad för SE trafik utan mer för att visa hur det kan se för våra newsletter medlemmar. Våra andra "riktiga" sidor är mer keyword optimerad för SE trafik men ser mer eller mindre ut som denna.. Vissa kallar dessa sidor för MFA sidor o det är helt ok men för mig så är MFA sidor något helt annat men det är en annan historia..

Dessa typen av sidor (inte ovanstående)har genererat mkt bra inkomst sedan 2000 och de sa även då att liknande sidor kommer att försvinna inom ett par år men de funkar än idag.. That's it om detta..

Ha en fortsatt trevlig vecka!
Tomas B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017