Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Altus

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-02-17, 16:32 #1
Gimbo Gimbo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 236
Gimbo Gimbo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 236
Hej,

Jag har en hel del kunskaper inom SEO och valde trotts detta att anlita ett foretag for att se om de kunde tillfora ngt for min webplats, jag kom i kontakt med ett USELT foretag namligen sagt ALTUS dar vi kom overens om de nyckelorden som skulle optimeras osv.

Efter dag 1 sa begar de att fa mina serveruppgifter vilket jag gick med pa och jag ser ett ingrepp de gor pa sidan namligen de opererade in de nyckelorden jag begarde att fa optimerade mellan mina titel taggar. AND THAT'S IT! dag2 ..... dag 15 mailar jag de och ber om en rapport pa vad de optimerar och svaret jag far ar du far vanta och se 1manad senare mailar jag de (sedan den dagen jag lamnade mina serveruppgifter har jag inte hort en jota av de utan jag fick kontakta de hela tiden) och de berattar for mig att jag ligger MYCKE bra till pa 4av de sokorden vilket jag gjorde innan jag anlita de! ingen forandring alls, ingen rapport pa vad de gjort, de lovade mig pengarna tillbaka vid missnoje, men icke en krona tillbaka.

Hur kan sadana foretag fa overleva? ar jag den enda som lurats i fallan? det ar sorgligt att SEO branchen skall overumplas av sadana bedragare, svart att anlita ngn utan det basta ar val att se till att kunna det sjalv!
Gimbo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017