Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Varning för Cliche..

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-03-02, 10:51 #11
Mr. Cap Mr. Cap är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 6
Mr. Cap Mr. Cap är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 6
Hade oxå problem när jag regga mina domäner hos Cliche. Det tog tid och jag fick ringa flera gånger för att be dom göra det ena och det andra för att det va fel. När allt äntligen va färdigt så har det funkar hyfsat bra förutom att deras mySQL ibland går ner sig och oftast på veckoslut så man får vänta till måndag innan dom fixar det.

Men jag antar att man får det man betalar för :P
Mr. Cap är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-04-07, 23:58 #12
Apu Apu är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1
Apu Apu är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Apr 2004
Inlägg: 1
Cliche vet inte vad dom håller på med. Min tjej registrerade sarabr.com hos dom. Efter som hon kör PHP och gärna vill ha en fungerande inloggning för saker som SQL och MAIL som ju är ganska viktigt då.. Det räcker med ett lösenord.. Inte flera som inte funkar och EN support.. Inte flera som försöker supporta samma ärende samtidigt genom att byta lösenord.. Utan att dom andra vet.. Ja.. Supporten är inte bra och blir bara sämre av att flera försöker göra samma sak samtidigt på både danska och svenska (Har för mig att den Svenska supporten var sjuk eller något ) flera gånger .. :blink: Sedan fick hon också fel adress till SQL servern eller om det var mailen.. Vid ett tillfälle hade hennes sql tömts under natten och hon vet att hon inte hade gjort någonting som kunde radera den, och när hon påpekade detta så sade de att de var oskyldiga och alltså hon som hade tömt den.

Hon fick det inte att funka i alla fall.. Så hon hoppade på samma som jag (b-one) efter att hon var tvungen att vänta ett tag på att dom skulle få ändra på grund av regler hos .com



För att sammanfatta.. Cliche är lite bättre än tandvärk men sämre än spik i foten. <_<
Apu är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:26.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017